TSO

Het doel van de TSO is om de kinderen tussen de middag de gelegenheid te bieden in een veilige en ontspannen omgeving te lunchen, uit te rusten en te spelen. Als grondslag voor de TSO is pedagogisch beleid vastgesteld en opgenomen in een pedagogisch beleidsplan. Dit beleid is passend bij het algemeen pedagogisch beleid op school en afgestemd met de SKBNM. Het vormt de basis voor de dagelijkse activiteiten en richtlijnen voor de omgang met kinderen.De lunchpauze bedraagt een uur. De school is om 12:00 uur uit en start weer om 13:00 uur.
Uw kind(eren) kunnen thuis lunchen, maar u heeft ook de mogelijkheid om uw kind(eren) te laten overblijven. De Tussenschoolse opvang wordt verzorgd door SKBNM en valt onder hun verantwoordelijkheid.

De activiteiten in de klaslokalen en activiteitenruimtes worden begeleid door de Pedagogisch medewerkers van de SKBNM.

Schermafbeelding 2020 12 16 om 11.41. 111921484698
Dagindeling TSO